Nijverdal
+31 548 616896
info@hengstman-denb.nl

Bedrijfsadministratie.

Bedrijfsadministratie voor ZZP-ers

Als vakman doe je liever waar je goed in bent!

administratie voor zzp-er

Zelfstandige vaklieden, meestal ZZP-ers, zitten volop in het werk. Lange dagen intensief werken om aan de vraag van de klanten te kunnen voldoen is meer regel dan uitzondering. De administratie is hierdoor vaak een last en moet ’s avonds, of erger nog, in het weekend gedaan worden. Dat dit de balans tussen werk en vrije tijd niet ten goede komt is wel duidelijk. De administratie dient ook nog eens met grote zorgvuldigheid te worden gedaan waarbij haast en de wens om iets anders te doen niet bijdragen aan de kwaliteit van het werk. Wij weten uit ervaring dat dit vaak leidt tot veel stress rondom de diverse aangiftes en constateren dat het ten koste gaat van de tijd die u liever in uw vakmanschap steekt!

Uw bedrijfsadministratie onderbrengen bij Hengstman D&B ondervangt dit alles. Wij verzorgen uw bedrijfsadministratie tot in de puntjes en geven u hierbij maandelijks inzicht. Zorgvuldigheid en nauwkeurigheid zijn hierbij onze belangrijkste speerpunten.

Zorgvuldigheid en nauwkeurigheid zijn onze belangrijkste speerpunten.

Bedrijfsadministratie voor ZZP-er

De dienstverlening van Hengstman D&B is bovendien zeer concurrerend geprijsd. Het ontbreken van een duur pand en onze no-nonsense aanpak brengt onze prijs naar een begrijpelijk niveau. Onze dienstverlening is daardoor bereikbaar voor elke zelfstandige. Voor het ontvangen van uw betaling kiezen we voor een automatisch geïncasseerd bedrag per maand. De drempel is zodoende laag en komt onze factuur eerder gelegen dan ongelegen! Voor onze prijs wilt u het niet eens zelf doen als u er geen plezier aan beleeft!

Voor deze prijs wil ik er zelf niet eens aan beginnen!

bedrijfsadministratie voor zzp-er

De belangrijkste voordelen op een rij:

  • Nauwkeurig en zorgvuldig
  • Overzichtelijk en in klare taal toegelicht
  • Maandelijks inzage
  • Inclusief facturering en verwerking
  • Inclusief aangifte BTW
  • Inclusief aangifte Intracommunautaire prestaties (indien van toepassing)
  • Inclusief aangifte IB
  • Inclusief aangifte IB van fiscaal partner
  • Dagelijks tot 20:00 uur telefonisch bereikbaar (weekend- en feestdagen uitgezonderd)
  • Alle tijd voor uw eigen vakmanschap
  • Zeer scherp geprijsd
  • Gratis overstapservice

€ 89,50 / maand* excl. 21% btw

* op basis van 12 maand

Startend ondernemers helpen we graag op gang!

U bent een startende ondernemer? Wij helpen u graag op gang! Wij ontzorgen u volledig wat betreft uw administratie zodat u het vizier richten kan op het werk voor uw eerste klanten. Ook om uw klantenkring uit te breiden zijn wij u graag van dienst; kijk op dienstverlening hoe wij u bij kunnen staan.